02 January, 2011

hari bodoh saya!

tanggal 3 januari 2011..telah tercatat hari bodoh sedunia..hehe(hari bodoh saya jew)haha
sebab ape hari neh dinamakan hari bodoh saya?
segalanye bakai terungkai..hehe(suspen pulok)
.
.
.
.
.
.
..
.
....

KEJADIAN 1:

  LOKASI KEJADIAN : PASAR MINI BUKIT BENDERA
MASA      KEJADIAN : SEKITAR JAM 11 PAGI..


seperti hari2 biasa,sy memulakan hari dengan singgah ke kedai untuk membeli junkfodd(my fabv food).dengan muke comel pn sy ambil sebanyak mane mknan.lpas uh melenggang lah ke kaunter untuk buat bayaran.
lepas byr uh.pe ag..terus bla lah.nk dok c2 uat ape.
baru je keluar dari main door kedai uh amoi uh dah pnggil sy(engtkan nk bg brg prcme..nelah tawkan..)


= 'dik,nie barang awak tertinggal"

*'eh nede.bukan barang sy 2.aunty clap org kot'

='betoi lah amoi,ini barang lu punye.,,'

ee!amoi neh.backhand kang.aku ne dah lah xmandi ag+penat brjalanj kaki,die nk biseng2 lak.puk pale kang(eh..pinjam tagline my sis jap).
dengan muke keret+ganas+xbersalahnye..sy pon kate.


*'eh aunty,u cilap owg lah.barang i ada lah.u cilap owg ma.'.

+'ok..mane barang lu.tunjuk samae sy."

dengan muke xbersalah n panas hati sy pon tnjoklah.
aik!mane pergi brg2 aku td?
dngan muke selenge.aku senyum jew.
hehe


*'sowi ya aunty.hehe.sy lupa maa.hehe'..

+'itulah lu..mude2 sdh lupe......potpet..potpet...)

hehe.malu sat.dh la time uh da mamat ncem kt depan(uat muke gatai sat)hehe..jatuh saham aku!

KEJADIAN KE-2

ehmm..dsebabkan hari nie hari prtama sy x ke sekolah.so ne uat keje umah(terpakse)hehe..pg2 ag sy sudah bgn(semangat neh).mule..uat 2 lah..ini lah..2 lah..last sekali memasak..
dlm otk da set.ary neh nk goreng aym jew.so,dgn excitednye.sy pown pergi lah ke dapur dgn memkai bju tidor smlm dan brselipr tdor smbil menyanyi nyanyi.hehe..
amek kuali+msukkan aym..uh!ok pown.skjpnye greng aym kn.hehe..sonang keje deng..
15 min berlalu..
ayam xmasak2..aik!pekehal neh?!aish!
puas sy berfikir..brfikir..berfikir......................dan..................................................................berfikir...
puas sy membelek2 kuali 2..,membelek........membelek..................dan terus membelek..........
hemm.
knape ye?
tanpe dipnta..mate sy terus mmrhatikan minyak masak kt sblh dpur gas.ehmm...
ais!OMG!
pe ke bongok nye aku neh..nede owg msk aym xltk mnyk msk!hehe
sy pn citekan hal nie pd adk sy..
pe ag..

+'2 lah awak ateh,ngok ngt...la xreti msk jgn msk..potpetpotpet......'................

masa saya tengah tulis neh..saya masih lagi ketawe dgn kebodohn diriku sndiri(smpi tergolek golek kat bawah meje neh ha..smpi xmandi seharian..smpi kuar air mate..hehe).... 

3 comments:

  1. aiii...amy pun dari temerloh gak...
    teruskan menulis yep...suke amy baca...:)

    ReplyDelete
  2. hehe..
    terima kasih ats sokongn
    baru brjinak2..

    ReplyDelete
  3. budak......nie lah padahnye bile mama or along masak aok ngelat...hahah

    ReplyDelete